1Bebegimiz bende 35 haftadayim 36 haftalikken fln yapyirmayi dusunuyorum ve ilk defa olcak hem utanc var hemde acicak diye korku var ama bir ay gidecek rahatlikla jiletle aliyorsun ertesi gun cikiyor bide dikis oldugunda cok zorlanirim diye dusunuyorum bir kereye mahsus aldircam ve cok utanc oldugum icin nasl olcak bilmiyorum