Orkidecicegim canım benim ilk bebeğimin kanda riskli çıkmıştı 200 de 1 ihtimal dedi 15.haftada detaylıya girdim ama pek bişey söylemiyorlar amniyosentez istiyorlar ama o da riskli olduğu için yaptırmadım.çok şükür oğlumda sağlıklı doğdu. Eğer maddi gücün varsa test yapıyorlar ücreti yüksek biraz ama o garanti oluyormuş onu sor bence doktoruna. Detaylıda bişey demezler pek