elvinimmm Kizlar korku aldi beni 39+0 haftalik.hamileyim normal kontrole geldim suyum sınırda diye yatışımı yaptilar suni sanci ile normali deniyecekler dua edin
Canan-02 elvinimmm cevap verirseniz çok sevinirm suyunuzun azaldığını hissetmediniz mi yani sınıra kadar gelmiş siz ıslanmadınız mı benimde hafi sancım var 37 haftalalığım su meselesini çok merak ediyorum
alisko sağlıkla kucağınıza alın inşallah, Allah yardımcınız olsun bol bol dua edin girerken doğumda tüm dualar kabul olur derler :) güzel haberlerinizi bekliyoruzzz.
elvinimmm Canan-02 yok hayir ben hic fark etmedim suyumun gittigini enfeksiyon dan dolayi akintim vardi bitek
Canan-02 elvinimmm ya o zaman benimde 1 haftadır sancım var ama ben bez koyuyorum çamaşırıma ıslanmıyor idrarla birlikte mi gidiyor acaba
ilkimbebee elvinimmm hadi canım sağlıkla bi nefeste yavrunu kucağına al pozitif hikayenle bekleniyorsun 🌸