AysegulKrgln Sezaryen olalı 40 gün oldu hala kabızım dışkılama sonrası makatta kanamam oldu kabızlık için neler yapabilirim tavsiyelerinize ihtiyacım var
Nazlimom AysegulKrgln Duphalac şurup alın için ben 4 gün çekmiştim kabızlık sizin kanama olmuş bide iyi gelir o alın
Selisce AysegulKrgln ilaçlara ek olarak kuru incir kürü ve suda beklemiş kayısı deneyebilirsin geçmiş olsun
hayatisigi Zeytinyağı da içebilirsiniz ve en önemlisi beslenme. Katı gıdaya çok girmeyin dengeyi sağlamaya çalışın. Bir de çok ıkınmaya zorlamak yerine klozete oturunca hafif ıkınarak kendinizi sağa sola sallayın