ilknurakdogan1 Merhaba , yenidoğan tulum, günlük alt üst takım olarak kaç adet almıştınız ? Her bebeğin kilosuna boyuna göre değişir evet ama enazından ortalama bi sayı da karar vermeye çalışıyorum çok fazla almamak için
Eemoom ilknurakdogan1 çok lazım oluyor. Kusuyor tecrübesiz olunca bez değiştirirken falan batıyor 😄 yenidoğan 3 tane falan takım almıştım sanırım ben. 0-3 ay 5 tane falandı. Hediyede geliyor hep yenidoğan alıyorlar zaten. Gerisini hep 3-6 ay aldım bolca. İyi ki öyle yapmışım. Gayet yeterli oldu.