Herkese selam, ikili tarama sonucum normal çıktı doktor bir sorun yok dedi, grafik göndermiş daha düşük riskin üzerinde değerim bu herhangi
Bir sorun teşkil etmiyor değil mi, tarama yaptıranlar sizin değerleriniz nasıl ? Bir şey olsa doktor söylerdi diye düşünüyorum