Bende kendim yapıcam organiazsyon diyordm ama inanılmaz uçuk rakamlar cıktı Balon standı aldık kapı süsü şerbetlik cikolataları isimli balonlar o şekilde süsleyeceğiz bence hiç gerek yok organizasyona onu fotograftcıya verecegim daha kalıcı olur diye düşündm