mervealif Maddiyat kısmı olmasa çok güzel bir şey. Okuyunca heyecanlanmıştım. Ama o kadar miktar parayı verip hem de bağış yapacak çok fazla insan yoktur herhalde. Hayat kurtarmak için resmen dünya kadar para istiyorlar. Bizim sağlık konusundaki acı durumumuz malesef bu. Her gün ne kadar bebek doğuyor, her kordon bağışıyla ne kadar hayat kurtarılırdı kimbilir. 😔