gzlannesi 40+4 suni sancı olacağım diye gelmiştim ama doktor suyunun çok azaldığını kordon dolanması olduğunu beni zorlayacağını söyledi sezeryana döndüm kızlar tahmini 3-3.30 gibi kızıma kavuşmuş olacağım ❤️ Dualarınızı eksik etmeyin korkuyorummm