Klnkmrv İkiz anneler ve anne adayları, alışverişe ne zaman başladıniz acaba, doktorumuz 6 aylık olana kadar birşey almamamizi tavsiye etmişti suan 25.haftadayiz artık büyük olanlardan başlamalı miyiz?
Balbebek012 Klnkmrv ben de 25 haftalık hemilyim bir bebişim olacak ama ben her şeyini aldım 🤭 yatağınu bile yıkayıp temizlyip hazır ettim bol bol bez mendil deterjan stokladım kıyafet araba işi de tamam iki üç hafta uğraştım ama değdi şimdi her şey tamam. Benim bir xd 3 yaşında kızım var o yüzden iyice ağırlaşmadan yaptım her şeyi size tavsiyem bence artık başlayın en azındna hastahane çantan hazır olsun bir köşede
Klnkmrv Klnkmrv tüp bebek ile oldular başlarda tedirginim ama şükür hem haftaları ile uyumlu hemde erken doğum riskimin şimdilik olmadığını söyledi ancak 6.aya kadar bekle dediği için tedirgin olmuştuk yavas yavas baslayaym o halde, temmuz bebeği olacaklar tabsıye edeceğiz birşey var mu
Damlasuu Klnkmrv çift yumurta ikizlerine hamileyim 18.haftada başladım 28 haftalığım tüm eksiklerimiz bitti hastane çantamı bile hazırladım ikizlerin sağı solu belli olmuyor erken gelme, hastaneye yatma durumu çok oluyor bence geç kalmışsınız bir an önce başlayın
Buketterenn Klnkmrv bende ikizlere hamileyim doktorum bişey demedi ama bende hiçbişey almadım korktum ikiz hep riskli gebelik falan dedikleri için 27 haftalık olduk bu hafta başlayacağım almaya inşallah bebek arabası mama sandalyesi falan bunları doğumdan sonra alacağım ama
Deletedmom_116 İkiz değilim ama baslamalosin bence ben tek bebekle Agirlastim o haftalarda sizde agirlasirsiniz sizi çok zorlar Çok eksikginiz kalır hata
Klnkmrv Balbebek012 doktor bey 6.ayi bekle diyince bizde korktuk açıkçası elimiz gidiyor sonra diyoruz bekleyelm napalım
Deletedmom_116 Klnkmrv çok fazla bişey almayın büyük eşyaları alın tabi sonrası yenidoğan takımlardan en fazla 10 tane olsun 0-3 ay olanlardan Zibinda 10 ar adet olsun benim tavsiyem ilerleyen ayları almamamniz yani bebeğin cussesini net bilemediğimiz için coval gibi durabilir ya da olmayabilir alt üst takım çorap eldiven şapka 10 tane tek bebege 10 zıbın ağız silme mendili üç dört tane muslin örtü ateş ölçer beside çok almayın iki bebeğe bı sure yetsin yeter İlerleyen zamanlarda Vücutlarına göre alırsınız
Klnkmrv Deletedmom_116 evet çok çabuk büyüyorlarmis bide yaz olduğu için aman aman giyinmwzler sanırım
Klnkmrv Damlasuu maşallah iyi yapmışsınız gerçekten bende hepsini alaym hazır olsun istiyorum içimdeki korkuyu bir türlü atamadım ikiz hep risk olduğu için
Driia İkisinin kalbini duyduğum gün başladım yani 7 haftalıkken 20 hafta da herşey alınmıştı. Bence bekleyecek bişey yok 30 haftayı beklediğiniz de garantiniz mi var bişey olmayacağına ? Allah bilir. O yüzden ağırlaşmadan alın derim geç bile kalmışsınız ikizler için alınacak o kadar şey var ki sonlarda insan ağırlaşıyor iyi ki hemen herşeyi almışım çünkü sonlara doğru yürüyecek halim bile yoktu. Siz ne kadar iyi düşünürseniz o kadar iyi olur. Evet ikiz gebelik riskli ama hayatta herşey riskli hiç birşeyin garantisi yok görüyorum forumda çoğu kişi erken başlamak istemiyorum almaya diyor bunun erken veya geçi yok siz ne zaman isterseniz o zaman alırsınız ama bişey olur son ayları bekleyim demek saçma geliyor bana son ay için kim garanti veriyor ? Sağlıcakla alın kucağınıza inşallah
Klnkmrv Driia aslında kesinlikle çok haklısınız ben şimdiye çoktan almış olmak herşey tam hazır olsun isterdim ama çevre ve doktorum tarafından epey tedirgin edildim suan bir riski yok şükür ama sonuçta ikizler ve herşey Allah tan yazdignz herşey çok doğru
Driia Klnkmrv Klnkmrv işte doktordan doktora değişiyor benim doktorum da 6 aya kadar herşeyin hazır olsun içine sine sine herşeyini al bitir sona bişey bırakma demişti