Çok. teşekkürler fikikrleriniz için, anlaşılan ben biraz fazla ön yargılı davrandım.. İlk gebeliğim ve 22 haftalık hamileyim bünyem bi türlü gebelik sürecini kaldıramadı sürekli halsizlik geçmeyen argı sancılar, 16. haftamdan bu yana kanama 1 haftadır çok şükkür durdu ama şimdide kesede kan görünüyor.. Bu zaman kadar hiç mide bulantım olmamışken şimdi ise mide bulantılarım başladı.. Aah ahhh ne zormuş anne olmak .. Velhasıl kelam internetteki kimi yorumlar ve çevreden duyumlar şeker yüklemesinin bebeğe zarar verdiği yönünde olunca üstüne birde hekimlerimizinde bu konuda 2 ye ayrılmış olması iyice kafamı karıştırmıştı ama sizlern yorumları içimi rahatlattı.☺