Eda_46 Evet canım iki gün önceydi ondan sonra suyum geldi benim sancılar başladı anlıyorsun zaten artık zamanın geldiğini . Çok sakin yaşadım evde baya bekledim ağrı şiddetlendikten sonra hastaneye geldim. Sende öyle yap sancın gelirse 10 dakikada bir olana kadar evde bekle. Çantamda kendim için bi kalın iki ince gecelik aynı şekilde çorap , iç çamaşırı , terlik , kişisel bakim malzemeleri var , kızım için hastane çıkışı 10lu set , 5 yedek takım bez mama gibi şeyler koydum. Kendim için hiç bir şey kullanamadım hastaneye geldiğim önlükle duruyorum hala 😂 en çok işe yaran depend onu mutlaka yanına kal . Ben Gürcistandayım şuan burda 2 gece 3 gün hastanede kalıyoruz bebek için getirdiğim herşeyi kullandım öyle söylim 🥰