Eda_46 😆😆son bir ayim da başıma geldii ağız kenarında kızarma oldu hem sağ hem sol taraf doktor B12 için iğne verdi onu vurduruyorum 39+2 haftalık gebeyimm Bepanthol kullannsamm artık zararı var mı kremlerin hamilelik bitmek üzere 🤔🤔🤣 delirecem bu ize
mrvsrcn Eda_46 yine şanslısın ben ilk hamile kaldığımı öğrendiğimden beri öyleyim çenem resmen kıpkırmızı cildiyeye gittim gebelik egzaması dedi kremler verdi kullanıyorum ilk başlarda bi hafifledi gibi oldu şimdi yine çıldırdı canım çok sıkılıyor umarım doğum sonrası geçer 16 haftalığım daha inşallah yazın çoğalmaz
Eda_46 mrvsrcn hamilelik maskesi diye nitelendiriliyor normalde ve doğumdan sonra zamanla geciyormuss acaba dedim bende ki B12 yi bebek kendine çekiyor da o yüzden azalıyor bende ki vitaminler 😆başka açıklaması yok neyse neyse olsun yinede bebişlerimiz sağlıkli gelsin de ☺️insAllah bunlarda geçer