umutlubiranne Daha yeni hamileyim alışkanlıklardan vazgeçmek çok zor canım sürekli sigara içmek istiyor,hamile olup ta içen var mı?
eymeninannesii umutlubiranne canım bende iciyodum hamilelikten önce 2 gün de 1 paket ama bebeğim için bıraktım arada istiyo cnm ama ıcmicem
Turgutbebek Bence bebeğini karşında hayal et. Onun yüzüne üfleyerek sigara içermisin? Içme sen artık bir anne adayiisin bütün kötülüklerden evladını koruman gerekirken bu kötülüğü ona sen yapma
umutlubiranne Ogreneli iki hafta oldu,iki haftada beş tane filan anca icmisimdir,günde hiç icmedigim zamanlar da var
mujdefem Aynı şekilde düşünüyorum içmemelisin hiç bir alışkanlık nefes alabilen 1 canlıdan daha kalıcı değildir 👼🏻🤗
Pszge Bende içiyordum bıraktım hatta içmek için herkese soruyordum hamileyken içtiniz mi diye güya cesaret alcam içcem bende🙄 sonra eşimle tartıştık anne olacaksın ilk fedakarlığını yap çocuğumu zehirleme dedi hevesimi kırıyorsun dedi allah var değil yanımda içmeyi ev de bile içmez oldu kendisi ben bıraktıktan sonra içme sende biri ikisi Yok bunun canım ilk haftası son haftası da Yok oksijensiz yetersiz oluyo senin her dumanında ve çocuğun gelişimi eksik oluyo. Başkasına zararı dokunmayın şeyler sana ve bebeğine zararı olabilir