esinceeee Aysee1123 gözün aydın işte negatif doktorun bilgi vermedi mi ? Ben de 15 mayısta gireceğim ikili teste
monarosamommy Aysee1123 merhabalar ikili test sonuçları e nabizda gözüküyor mu yoksa doktordan mı almamız lazım
Elif_p Aysee1123 risk yok çıkmış gözün aydın benim de aynen böyleydi ertesi gün de doktorum bilgi verdi temiz gözünüz aydın diye
Aysee1123 esinceeee Wp den at dedide yarın kendim gideceğim. Cinsiyetide kesinleştireceğim gitmişken 😂
Aysee1123 monarosamommy Bana sonucum çıktığında hastaneden mesaj gelmişti, mesajdaki linkten ulaşmıştım sonuçlarıma. E nabızdan bakmadım hiç bilemiyorum şuan onu
Bss İkili tarama bende yaptırdım bir ultorasonda bakıyorlar birde kan aldılar iki hafta sonra gel dediler o zman mı net öğrenirim ? Kan sonucuna göre
Kucukfasulyem Bss evet net olarak ozaman soylerler ben hastaneye gitmeden öğrenmiştim hastanenin e sonuc sayfasından grafigi indirmiştim PDF olarak 1 gün sonra cikiyor genelde zaten
minikmucizeemaak Kucukfasulyem Canım benimde sonucum temiz çıktı çok şükür hastanenin e sonuç sayfasına giriyorum ama tahliller çıkıyor grafiğe ulaşamadım nasıl ulaşabilirim acaba
Kucukfasulyem minikmucizeemaak tahliller bölümünde oluyor 2 sayfalık üstte PDF olarak indir dediginizde indiriyor
minikmucizeemaak Kucukfasulyem sonucum çıktı doktorum sonucun harika gözün aydın dedi çok şükür ama ben grafiği görmek istedim bulamadım
Kucukfasulyem minikmucizeemaak bidahaki kontrolde çıktısını al sekreterden iyi dediyse iyi demekki boşuna evham yapma
minikmucizeemaak Kucukfasulyem Evham yapmıyorum canım doktoruma güveniyorum sadece grafiği görmek istiyorum 😂