Ben de aynı durumdayım canım yalnız değilsin 13+0 hala kusuyorum hala midem bulanıyor ağlıyorum sürekli geçecek geçecek diyorlar ama geçtiği yok hafifledi sanmıştım ben de ama birden yine başa dönüp kusmaya başladım dün gece yok bu bitmeyecek diye kriz geçirdim resmen
Elimden bir şey de gelmiyor bir de baş ağrısı çıktı önceki haftalarda en azından baş ağrım yoktu
Hayatım bitmiş her şey sona ermiş gibi hissediyorum çok kötü 😭