Ayşe Şeyma Küçükakça ya takipliyim. En başından beri. Çok güleryüzlü bi doktor. Hiçbir şekilde hastasını korkutmuyor. Rahatlatıcı bi doktor bence. Numarasını vermiyormuş sanırım, ben istemedim gerek duymadım. Bir kere instagramdan bişey sormuştum ona kısa süre içerisinde cevap vermişti.