Roro37 22+5 deyim. Doktor, suyumun fazla olduğunu söyleyip şeker yükleme testi yapmamı istedi. Hem daha haftamın erken olduğunu düşünüyorum hem de şeker yüklemesi hakkında kararsızım. Sizler naptınız?
Kubracigimm Roro37 suyun fazla olması, bebeğin kilolu olması, annede rahatsızlık gibi durumlarda şeker yüklemesini erken yaparlar. Bir problem yoksa her şey seyrinde gidiyorsa 26-27.haftalarda olur.
tunasmom Roro37 Kararsız olacağın bir durum yok bence doktorunuz direk söylemiş zaten suyunuz fazla bu da önemli bir şey size ve bebeğinize de zarar verebilir. Şeker yüklemesi yapılması gerekiyor sonuca göre önlem alınacaktır mutlaka yaptırın kendinizi ve bebeğinizi düşünün lütfen
Nurdan11_ Roro37 bana da aynı şeyi söylediler canım. 12 mayısda şeker yüklemesi yaptıracağım 24 haftalık olacağım o zaman
selinsmother Roro37 bende 23+1 de kilosunun çok çıkması sebebiyle doktor söyledi direk yaptırdım sorgulamadan ☺️ çok şükür de bişey çıkmadı kilosu hala önde böyle devam
Yesimmm93 Roro37 dün sordum doktora hafta içi gel açlık tokluk bakıcam eğer güzelde değerlerin boşuna şeker yüklemesi yapmıycam dedi canım .İlk gebelıkte şeker yüklemesi yapmıştı doktor hiç istememiştim o şekerli şeyi tüketmek ama doktor isteyince mecbur kaldım şuanki doktorda istemedıgı için çok mutluyum
Roro37 Yesimmm93 bana hiç böyle bir seçenek sunulmadı 😔 bebek için de ilerleyen dönemde şeker yüklemesinin zararları olduğu söyleniyor
Nurdan11_ Roro37 sıvım yüksek olmasaydı istemediğimi söyleyecektim. Ama doktorum bütün önlemleri alalım bakalım dedi zaten aşırı bir şeker yüklemesi olmuyor canım korkma. Eğer şeker varsa ona göre önlem alacağız yoksa da ona göre önlem alacağız.
Edolili Roro37 bugün yaptırdım 24+5 im. Yapılmasını doğru buluyorum yani doktorlar neyi önerirse güvenerek önden gidiyorum. Ama mahfoldummm öldümmmm. Aç karnına kan verdim içecek içtim 1 saat sonra tekrar kan 1 saat sonra tekrar ayy sonra öğür öğür bı hal oldum
Roro37 Edolili onay formunda açıkça yazıyor zaten aşırı halsizlik, şiddetli baş ağrısı, kusma, ishal, baygınlık gibi etkileri görülebilir diye. Yarın eşimle birlikte gideceğiz aç karnına içmek eminim çok zor olacaktır beni de korkutuyor
Roro37 Edolili sonuçlarınız nasıldı acaba? Benimkiler yeni yeni sisteme düşmeye başladı normal mi diye merak ediyorum. Açlık şekeri 80, yüklemeden 1 saat sonrası 123 çıktı 2. Saat sonucunun sisteme düşmesini bekliyorum
Edolili Roro37 korkutmak istemem ama mahfetti beni. Şuan ne meyveli maden suyu, ne meyve suyu, ne kola fanta tarzı şeyler hiç birşey içemiyorum sadece sade soda o derece tiksindim
Edolili Roro37 açlık 92 Saat 137 Saat 124 Hepsi normal gibi görünüyor referans aralıklarına göre ama salı günü sonuç için gideceğim