Sanırım kişiden kişiye değişiyor gerçekten acıma durumu bende hep acımadığını okudum gayette rahat çıktım masaya o yüzden 😅 fakat hiç öyle olmadı aşırı derecede canım yandı bağırdım hatta doktor da gerçekten zorladı sordum bu kadar canımın yanması normal mi diye normal dedi olumsuz bi tepki vermedi belki de ben çok kastım bilmiyorum iki gün sonra tekrar yapacak korkuyorum açıkçası