reyhandmrci Rapor almak istiyorum çalışabilir nöbet tutamaz diye bu şekilde yazıp veren doktor bilen var mı acabaa ümraniye de oturuyorum zor geçiyor kanamam oluyor bu sebeple almak istiyorum
Semanurk reyhandmrci nöbet yasak zaten ya tutamazsın gece mesaisi yasak sgk yı ara. Laborantım gece nöbetlerini bırakmıştım gebelik sonrası özel hastane olmasına rağmen
Nurseandmom Merhaba ben de hemşireyim ilk hamileliğimde doktorumdan imzalı kaşeli yazı almıştım. Riskli gebelik nedeniyle nöbet tutamaZ diye. Kurumum bu şekilde kabul etmişti
Nurseandmom reyhandmrci İzmir’de yaşıyorum ben. Doktorum özel muayenehanesi var. Kendi el yazısıyla yazıp kaşeleyip imzaladı