Merhaba hanımlar gebelikte tansiyon sorunu yaşayanınız var mı ? Nasıl başa çıktınız neler yaptınız ? Normal doğuma engel bir durum mu bu ?
Bu gece şiddetli burun kanamasıyla uyandım akşam baya tuzlu erik tuzlu Çağla yemiştim tansiyonum fırladı o yüzden oldu diye düşünüyorum ama doktora gidicem bugün . Sizin de yaşayanınız var mı tecrübelerinizi merak ediyorum