
Selam kızlar dün ilkkez nst ye girdim sonucumu doktorun asistanı aldı içeri giremedim hasta olduğu için. Doktorum normal demiş asistan kağıdı bana verirken öyle dedi.
Başka açıklama yapmadı anlayan var mı nasıl sizce nst sonucum sancı var mı bu değerler ne demek