Kumsal_Gvz Kızlar bugün doktora gittim HCG 14.8 olduğu için az buldu ve kimyasal dan şüphelendi folik asit yazdı çok korkuyorum çok gerginim😔😭 yaşayanlar oldu mu benim gibi
zeynozey Kumsal_Gvz bende 16.95 ile öğrendim🥰 2 hafta sonra doktora git canım kese görünür inşallah. Bende düşük öğrendiğim için bekledim evde 2 hafta sonra gittim doktora geç döllenme olmuştu 😃 adetten 3 gün önce öğrendim. Kanaman olmadığı sürece sorun yok inşallah yükselir değerlerin☺️☺️
Bebiskosuu Kumsal_Gvz son adet tarihiniz ne zaman neden kimyasaldan şüphelendi ki değerden çok 2 kat olması önemli değil mi
Hasret5506 Kumsal_Gvz bende 17.3 ile ögrendim benimki çok çok yeni idi böyle 1 haftalık fln2 gün sorna 39.7 idi ayın 19 ise 116 birşey olmaz canım güzelce dinlen
zeynozey Kumsal_Gvz korkma korkma tutunacağı varsa tutunur☺️☺️ bu süreçte kendini çok yorma ağır kaldırma yükseğe uzanma kendini korumaya başla ilk haftalar önemli ☺️☺️ Haydi hayırlı olsun😃
Kumsal_Gvz zeynozey çok teşekkür ederim canım benm sizlerin sayesinde biraz daha iyi oluyorum gerginliğin azalıyor ♥️🙏
Kumsal_Gvz Bebiskosuu son adet tarihim 26 Mart en son o tarihte oldum ve galiba çok yeni zaten adet günü bile geçmedi ama öyle demesi çok gerdi beni 🥹 ve kansız olduğum için korkuyorum
Bebiskosuu Kumsal_Gvz bence sakin olun 2 gün sonra tekrar kan verin doktorlar her şeyin en kötüsünü söylüyorlar durum bakalım geç döllenme vs olabilir
Kumsal_Gvz Hasret5506 inşallah canım 🙏 hafif sancılarım oluyor bide çok hafif küçük pembe leke geldi umarım herşey yolunda gider
thsz13 ay ne alaka kimyasal. tamam kimyasal olabilir elbette ama bu ihtimal herkeste var. tek degere bakip kimyasal denmez iki günde bir en az %60 artmasi yeterli
Kumsal_Gvz thsz13 inşallah artar öyle olur🙏 sancım var ve çok hafif pembe leke geldi umarım bir sorun teşkil etmez 🥹