sezgii 30 a girdikten sonra zaman su gibi aktı geçti şimdi doğum geldi çattı nasıl olacak ne şekilde olacak hem korku hem heyecan hem merak sizde durumlar nasıl kızlar
selinsmother sezgii 36+6yım bende 🤰🏼 Heyecanlıyım bazen bıçak saplanıyor gibi oluyor gülerek karşılıyorum gerçek sancıyı nasıl karşılıcam çok merak ediyorum 😂 vajinama baskı olunca felan ay yakında gelicek felan oluyorum ben korku sıfır
Zeyers sezgii 37+2 den selamlar ✋🏻aynı hislerdeyim şu aralar en ufak sancıda acaba doğuruyor muyum diye düşünüyorum ilk hamilelik tecrübesizlik tabi 😂