Sema_28 siz tüp bebek başlanmadan herhangi bir şey imzalatıldı mı çünkü normalde tüp bebek tutması , bebekle ilgili herhangi bir sıkıntı ,ya da oluşabilecek üçüz gebeliğe dair tüm olumsuzlukları kabul ettiğinize dair bir onay formu imzalamıştık ayrıca diğer tüp bebeğimiz olumsuz sonuçlanmış ise ikincisi neden bana geldin falan diye doktor savunma da yapar ve sizin elinizde imzalamış kağıdınız varsa bi şey iddia etseniz de karşılık alamıyorsunuz