iremk1 3 aylık gebeyim, son 4 ayda geçirdiğim 3. boğaz enfeksiyonu. Doğuma kadar daha kaç tur dönecek bilmiyorum ama uzun bir süre yatırıyor. Hiçbirinde antibiyotik kullanmadım sadece birinde çok dayanılmaz bir ağrı çekiyordum elli defa düşünerek 1 tane parol içtim hala pişmanlığı da içimdedir. Bal sarımsak zerdeçal zencefil çörekotu macun yapıp yiyorum. Bal sirke ılık su şerbet yapıp içiyorum. Kuru dut kürü, iyot, c vit, d vit, öksürük için kozalak macunu, ayva pişirip kaynatıp her türlüsünü yiyip içiyorum. Sırta sıcak havlu, göğüse zeytinyağında seyreltilmiş ak günlük yağı, boğaza elma sargısı… zibilyon tane şey yapıyorum anlayacağınız 😅 öğrenmek istediklerinizi sorun da yoksa böyle sayfalarca yazarım ben, geçmiş olsun bu arada 🌸