SevgiKNGR 16+0 olduk. Kasık ve karnımda hafif ağrı var girip çıkıyor sizde de oluyor mu ? Korkmak istemiyorum
Youngmotherr Ben 24+0 ım sancılarım vardı korkuyordum meğersem yalancı sancılarmış o haftalarda bebek yerini genişlettiğinden kasık ağrısı yaşarsın kuzum
SevgiKNGR Youngmotherr bende öyle olduğunu düşünüyorum ama işte aşırı kaygılı biri oldum bu gebelikten sonra her şeyi düşünüyor insan