Dilek0702 Bebegimin eşinin aşagıfa olduğu için riskli bir durum oluşturulduğu söylendi bu durumu yaşayan var mı? Damarlara yakın olduğu için kanama riski olabilirmiş😞 bu konuda bilgisi olan var mı?