Minik-japonum-05 Merhaba kızlar. Adetime 5 gün 4 gün 3 gün kala test yaptım hepsinde silik çizgi çıktı . Şuan adetime 3 gün var çizginin koyulaşması gerekmezmiydi kimyasal olabilir mi diye de korkuyorum
mamacita_ Minik-japonum-05 ikisinide aynı gün peş peşe yapmıştım biri daha silik çıkmıştı kan verin isterseniz nedir ne değildir çikar ortaya ( 3 gün gecikme )
arirangg Minik-japonum-05 Benim arkadaşım birkaç gün arayla iki test yapmıştı. İkisi de aynı çıkmıştı. Çizgi hiç koyulanmamıştı. Kimyasal oldu. Ama sizinki inşallah sağlıklı gebeliktir
Edanil Minik-japonum-05 döllenme geç gerçekleşmiş olabilir ağrısız kimyasal olur mu ya ben çok şükür yaşamadığım kalmadı kimyasalı da gördüm çok ağrım olmuştu adt günü Bi geçsin tatlım kan tahlili ver geç döllenme olduysa beta hcg daha yükselmemiştir
Minik-japonum-05 mamacita_ benim daha 3 günüm var senin üstteki testin gibi çıktı canım varmıdır acaba
crazymommy Edanil Ben kimyasal geçirdiğimde hiç ama hiç ağrım olmadı halbuki regl de aşırı ağrım olur
Minik-japonum-05 Edanil yumurtlamanın üzerinden 12 gün geçti canım şuanda adetime 3 gün var böyle çıktı vücudumum her yerim ağrıyo göğüslerim hassas kasık ağrım falanda var ama bilemedim
EbrKzlky Minik-japonum-05 ben 3 gün önce ve 5 gün sonra yaptığımda hala böyle kıpkırmızı görmemiştim erken döllenme olduğu halde. Şükür 4 aylık şuan.. bana kimyasal gibi gelmedi
Minik-japonum-05 EbrKzlky ay inşallah ya 12 gün geçti yumurtlamanın üzerinden daha erken o yüzden mi acaba diyorum
MiracLina Minik-japonum-05 canım günaydın.. Ben kanda baktırmistim sonra anı olsun dedim bir de tup bebek o iki cizgiyi girmek için 4 yıl bekledim dedim bakiyim :))) 10.haftada inan 2 test de de silik çıktı kıpkırmızı çıkmadı . Yaniiii kötüyü düşünmüyoruz olur mu? İnşallah hayırlı sonuçlar alırsın ve bence hayırlı:))
mamacita_ Minik-japonum-05 silik çizgi var olduğunu gösterir ama her zaman saglikli gebelik olup olmadığını kanda ki beta hcg ile anlayabiliriz