momyseker seelaaam, ben de 24+1’deyim. 2 hafta önce kontrole gittiğimde 453 gr’dı. Magnezyumu da hamileliğimden önce bile kullanıyordum ben zaten, kas ağrılarına iyi geliyor diye. Sadece dozunu artırdık magnezyumun. Demir, balık yağı, d vitamini, magnezyum.. hepsini kullanıyorum 🫠 eksiklikler çıktı diye. Hamileliğimin başından beri de 4 kilo aldım. İyi gidiyoruz ama bakalım:) sende durumlar nasıl?