Mavisssss98 Merhabalar arkadaşlar saat 9 buçuk gibi spinal sezeryana alınacağım 38+3üm çok korkuyorum dua eder misiniz bana Ayetel Kürsü okur musunuz? 🥺🥺
Asel2519 Mavisssss98 okudum canım Allah yardımcın olsun benim de yarın olacak inşallah doğumum 38+2 de hayırlısı 🥰
aysuyenihayat Mavisssss98 Sağ salim kucağına al canım benim inşallah dualarım seninle ❤️ o anın tadını çıkar hiç korkma su gibi geçsin gitsin ❤️❤️
Mavisssss98 @Asel2519 sanada çok geçmiş olsun Hayırlısıyla almışsındır insallah kucağına nasılsın? 🥰 aysuyenihayat yat çok teşekkür ederim ALLAH razı olsun ❣️🌺😍 Serencihannn ALLAH razı olsun çok teşekkür ederim 😍❣️ @semanur0456 ALLAH razı olsun çok teşekkür ederim 🩷🌺 Edanil 11 buçukta çıktım ama o kadar çok ağrılı geçti ki benim için yürümek çok zordu gaz çıkaramadım o yüzden rahatlayamadım 🥺 şimdide sütüm yok sinirlerim çok bozuldu 🥺 sidames Çok teşekkür ederim ❣️ ALLAH seninde yardımcın olsun inşallah çok çabuk toparlanırsın 🌺 inan korkacak hicbirsey yok hicnirsey hissetmiyorsunuz benim tek problemim gaz çıkarmamak oldu yoksa herşey güzeldi ❣️
Edanil Mavisssss98 ya kıyamam ben yaşadım rahat ol hiçbirşey hissetmiyorsun 10 da bebeğin kucağında odana çıkmış olacaksın 🤗sezeryandan sonra bol bol yürü
sidames Mavisssss98 Allah yardımcınız olsun su gibi geçsin 💕 benim de 6 günüm kaldı 2 Mayıs sabahı ben de sizlerden dua isteyeceğim inşallah 🥰