Nslhnfdn benim de öyleydi hem de ilk haftalarimda geceleri cok siddetli öksürüyordum. Antibiyotik iğne ile geçti B grubu antibiyotiklerden verdiler. Eğer çok şiddetli ise kesinlikle gogus hastaliklarina görün derim. Doktor bana gelmeseydin ciğerlerine inmek üzereymış demişti. Geçmiş olsun.