Busraa111 Kızlar bebeğimin 2 3 haftadır su azlığı sıkıntısı vardı dün kontrolde iyice azaldığını gördük bugün bebeği alacaklar dua edin sağ salim yavrumla eve geliyim 😔
-Bal123- Busraa111 çok geçmiş olsun rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin hayırlı haberlerinizi bekliyorum inşallah
Bet1 Busraa111 sağlıkla kavuşun inşallah bende 34+0 da oğlumu kucağıma aldım suyum gelince sezeryanla
Araseymen09 Busraa111 canimm bende ayni sikintidan erken doğum yaptim 34 haftada bizde de solunum sıkıntısı vardı 20 gün sonra taburcu oldu
Busraa111 -Bal123- sezeryan doğumla bebeğim dünyaya geldi biraz solunum sıkıntısı var 1 hafta 10 gün kadar hastanede kalacak hayati tehlikesi yok dediler solunum düzelmesini bekliyoruz 🤲
Medine05yasar Bet1 benimde doktorum 34 haftalıkken allalım diyor sezaryanla 34 haftalık dogum yapmışsınız bebekte bir sıkıntı varmı
-Bal123- Busraa111 iyi çok şükür 🤲🤲 Rabbim size bağışlamış. Allah analı babalı büyütsün inşallah ❤️❤️❤️ kaç kilo doğdu acaba
Busraa111 Araseymen09 ciğerleri açıldı yani demi canım şimdi bizimde öyle ciğerlerini açmaya çalışıyorlarmış birde enfeksiyon tedavisi görüyormuş 😔