Aylim Merhaba arkadaşlar 29 haftalık hamileyim ve bir süre ayakta durunca tek ayak bileğim şişiyor ve yatıncada tamamen inmiyor yaşayan varmı ? Daha yeni olmaya başladı neler yapmalıyım
Merveincim Aylim bende yaşadım doktorum o el veayağımda daha fazla sıvı biriktiğini söyledi bolca su için. Ayaklarınızı koltuktan yataktan sallandırarak oturmayın gün içinde yüksekte tutarak dinlenin 10 gün önce doğum yaptım geçti çok şükür 🙏 az daha sabır geçecek inşallah
Tugba-3450 Benimde tek sağ bileğim şişiyor ama diz kapaklarimda sıkıntı olduğu için ayakta fln fazla durduğumda, yürüdüğümde sağ ayak bilegim bacağım şişer ve ağrır.