Benimkide öyle ıkındığı zaman ya kusuyor ya hıçkırık tutuyor, hıçkırık bir tek emzirince geçiyor bu sefer çok emdiği için kusuyor fazlasını. Bu gaz olayı beni çileden çıkarıyor. Nurse harveys damla iyi geliyor. Bir de ayaklarını çok sıcak tutmak lazım. Ben önceden tek çorap giydiriyordum şimdi çorap üstüne patik giydiriyorum sanki biraz azaldı sancısı gibi. Bacaklarına karnına çekerek gazını çıkarmasına yardımcı oluyorum. Emzirmeden sonra gazını ağızdan mutlaka çıkarmak lazım yoksa gaz aşağıya iniyor oradan sonra çıkarması daha da zor oluyor.