Ezzzgiii yok henüz gitmedim ben, zaten cuma günü kontrole gideceğim için kaldım öyle. Doktoruma yazdım sadece, küçüğünü 95 görürsen hemen hastaneye gelip yatışını yap dedi. Muhtemelen erken alacak bebeği, önümüzdeki hafta içinde falan. Tansiyonum da aynı 85-88-89-92-94 bu ayarda oynuyor böyle. İlaç vs de vermedi. Bakalım nasıl olacak. 🤦 Siz neye karar verdiniz, düzelme var mı?