Tugbavepamuguuu Kızlar boğazlarım enfeksiyonlu boğazım için gargara kullandım bir kerelik içim içimi yiyor bi zararı olur mu ki Allah korusun googledende istediğim yanıtı alamadım 😢
Tgcmrt48 Tugbavepamuguuu 24 haftalığım bir çok kez boğazım şişti her gittiğimde parol ve gargara verdi doktor bir sorun yaşamadım
Tugbavepamuguuu Elilar2225 bilmiyorum ki olmaz dimi içim rahat etmedi bi sorayım diğer hamile arkadaşlara da dedim
Aybkeysllk Tugbavepamuguuu olmaz bir kerelikten canım ama artık yapma.Tuzlu su ile falan yapabilirsin.Hamilelikte kullanılan ilaçlar var.Hiç ilerletmeden doktora git.Korkma
Tugbavepamuguuu Aybkeysllk inşallah ya 🥹 teşekkür ederim gidicem doktora zaten yoksa geçmez çok kötü boğazım