1anne2bebek__ ay valla çiçekler konusu falan nasıl da güzel bir anlatım şekli çocuklara böyle güzel tanımlamaya çalışmak çok önemli ve sen çok güzel bir yöntem bulmuşsun canım, yorumunu burda uzunca anlatıp dakikalarını harcadığın için çok teşekkür ederim, umarım ikinci bebeğin de böyle hemen öğrenir , annelik çok zor birşey çok sabır gerektiren birşeymiş her büyüme anlarında yeni birşeyi öğretmeye çalışmak çok zormuş ama böyle sonunda başarmak gerçekten çok gurur verici olmalı , belki insanlarımıza normal bir an gibi gelebilir ama anne için çok önemli anlar bunlar ve sende başarabilen annelerden olmuşsun ne mutlu sana canım, tekrardan çok teşekkür ederim 🥰