busekandemirr
@Gamzeses26
Aklıma geldi yazmak istedim , benımde erken doğum riskim var cok arastırdım tedbirli olmak istedim belkıde Olabıldıgınce.
Olası erken doğumda sezaryen e alıyorlar ya anne sütü hemen gelmeyebiliyormuş , her bebek için anne sütü öneme sahip ama erken doğan bebekler için daha cok öneme sahip. Yogunbakımda bebegın durumuna göre süt talep ediyorlarmıs. Hastane den cıktıktan sonrası için bir pompa edinmek En azından hazırlıklı olun 🙏🏻 Sütü arttırıcı çaylar besinler tüketseniz kârınıza olur diye dusundum . Tabı doktora da danısmak lazım .