Kimseye kulağını asma herkes çok biliyor gibi konuşup durur boşver sen onları. Bende bayramdan iki gün önce ikinci sezaryenimi oldum, ilkinde hemen iyileşmiştim 3’üncü gün ev süpürdüm misafir gelecek diye ama ikinci de 9 gün oldu bak hala ağrım var yatıyorum iyileşemedim. Her işlem, her beden, her bünye farklı farklı. Bebeğin sağlıklıysa gerisini boşver 🙏🏻 Allahım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻