Canel_ bende hep 2 şer kiloyla gidiyordum. 4. Aydan 5. Aya geçişte almıştım 4 kilo 🙄 doktor şok tabii 😂 kızdı biraz doğru değil iyi gidiyordun lütfen toparlan yoksa diyetisyene yollamak zorunda kalırım dedi tamam dedim geçen aydan bu yana 1 kilo aldım sadece ekmeğe dikkat ettim çok acıkınca havuç elma yedim oylelikle almadım… Şimdi yine dikkat ediyorum boyum var ama doktorum yine de temkinli git diyor. Sağlık olsun bebişler iyi olsun veririz Allah’ın izniyle ne diyim 😊🌺