Kızlar meraktan uyuyamıyorum sizlere bir sorum var daha doğrusu doğum parasi alanlara Ben şuan bi ise yeni başladım henüz hamile değilim ama hamile kalırsam bile calisabilecegimi söylediler sagolsunlar sigortami bu önümüzdeki ay baslatcaklar internette 90 gün sigortalı çalışmak lazım diyor hamile kalırsam şuan bu doğum parasini alabilir miyim 32. Haftaya kadar çalışmayı düşünüyorum Allahin izniyle yoksa hamile kalmadan mi 3 ay çalışmam gerekiyor onu anlayamıyorum yardımcı olur musunuz 🤗🤗