2 haftadır sürekli kaşınıyorum özellikle göbek göğüs kol ve sırtım. Doktor kolestaz olduğunu ama sıkıntılı bir şey olmadığını söyledi. Ursactive diye bir ilaç verdi kaşıntıları azaltır ancak doğumla tamamen geçer dedi. Daha önce kaşıntıları olup bu ilacı kullanan varsa ne kadar sürede kaşıntılarınız rahatladı cidden çıldırıyorum kaşınmaktan artık😔