Meryemoztrk Yozgat Şehir hastanesinde doğum yapmış olan var mı ?? İlgileri ve yaklaşımları nasıl acaba odalar nasıl??
Hlilal Meryemoztrk ben yaptım 20 gün önce çok memnun kaldım ebelerim çok iyiydi şansa mı hep mi öyleler bilmiyorum