Wonderwoman08 Slm kizlar. Doğuma 3 gün kaldı hala isim bulamadım.🫣🫣 İnci ismine uygun isim önerileriniz var mı? Tek başına koymak da icim den gelmiyor. Her gün bir isimle uyuyup sabahına vazgeçiyorum. Fikir verin bana lütfennn Anlamı güzel olsun inciye uygun olsun. Oguz kagan abisinin adı kagana da uygun olabilir.
Wonderwoman08 dolunayes elif i çok seviyorum ama ananemin adı ama ablam abim kuzenlerim herkeste mutlaka bir elif var.
Bizimasalimiz İnci Asel bence çok yakışıyor. Daha cinsiyetimiz belli değil kızım olursa bende düşünüyorum