Makrome dışında yaptığınız biseyler var mı aklımda biseyler varda maliyeti yaklaşık 300 falan tutcak 50 adet için iyimidir🤭
Anahtarlık yapmayi düşünüyorum inciden. Asetat kutular oluyor ya ona koyup üzerine etiket yapistirmayi düşündüm.
Yada kutu yerine jelatin poşet ve etiket kullanırsam 200 e falan da hallederim kararsızım nasıl olsa acaba diye 😂
Bazıları da jelatin poşet yapıp kart koyuyor jelatinin içine anahtarlikla birlikte.