Bos @adm önceden bir anket yapmıştın kaçıncı haftada doğum yaptınız diye, tekrardan böyle bir anket yapar mısın? Normal dogum yuzdesel olarak anneler kacinci haftada yapmış, merak ediyorum🤔
Deletedmom434 Bos canım herkese göre değişir haftası mesela ben 36. Haftamda normal doğum yaptım küvöze vs hiç girmedi
Bos Deletedmom434 Bende Şu an 36. Haftamdayım, ne zaman olur diye düşünmeye basladim 😀 hem heyecan hem korku..Böyle güzel şeyleri okumaya ihtiyaç duyuyor sanırım insan bu haftalarda 🤩
Deletedmom434 Bos inşallah kuzucum☺️ Küvözde kilosuna göre değil gelişimine göre (akciğerleri,sindirim sistemi,emme refleksi gibi) sağlıkla gelsin kuzucuğunuz 🎀