Umay-17 Kızlar selam 36+4 olduk bugün bu haftalarda bebeğinizin hareketlerini nasıl hissediyorsunuz şiddetli mi yoksa normal mi geceleri nasıl yatıyorsunuz rahat mı 🤔♥️
dmtturan Gün içinde normal gece baya hareketini yoğun hissediyorum gün içerisinde toplanma sertleşme çok oluyor. Mide yanması dışında idare ediyorum yatışta. Ama kasıklarıma ağrı mı desem sancı mı desem çok oluyor nst gidince tık yok bebekte