Kızlar 24.04.2023 yani saat 12yi geçtiği için dün sabah 06.00 da hastanede olmamız istendi. 40.+0 ile gittim hastaneye normal bekliyorduk ama kanala bir türlü girmedi sporlar squatlar, halaylar horonlae ne yaptıysam normal doğum olmadı. Neyse bugün gittik hastaneye işlemlerin yapıldı ve odam gösterildi. Annem babam kardeşim eşim ben odada bekliyorduk ☺️ bir anda hemşire geldi üstüme kıyafeti giydirdi bebeğin kalp atışlarına bakıldı ve beklememiz söylenildi. O sırada ben heycan yapmamaya çalıştım yaptıkça yavrumda sıkıntıya giriyordu 😀 eşim karın ağrısından tualetten çıkamadı kustu heycandan va falan baya uzattım kusura bakmayın çok özel bir gün 🙈 sonra hemşire beni ameliyathaneye çıkarttı terliklerimi giydim ve ameliyathaneye geçtim. İlk olarak düm düz yatırdılar. Bileğimin üstünden damar yolu açtılar ve biraz başın dönebilir denildi bir ilaç verildi. Birşey olmadı ama. Sonrasında beni sola yatık bir şekilde döndürülüp sırtımda epidural için iğne vurdular minicik elektrik çarpması hissettim sadece inanın başka birşey yok hemen uyuşuyor o bölge saniyelik. Sonrasında birşeyler yapıştırıp beni tekrar eski halime aldılar. Sonrasında önümü kapatıp ayakları v şeklinde birleştirip sonta taktılar biraz onu hissettim ama normal bişey yok. Sonra doktorum geldi selam verdiği gibi başlamış zaten kesip biçmeye. Yanımdaki ebeye dedimki ne zaman başlar bebek çıkıcak şimdi dedi demeye kalmadan kızımın sesini duydum. Kızımı bana gösterdiler sonrasında aşıları için yana aldılar giydirdiler ve eşime teslim etmişler sonrasında beni dikmeye başlamışlar 10 dk da bitti zaten işleri sonrasında kızımla tanışma anı 😀 epidural haarbiden prenses gibi 2 saat sonra ayağa kalktım yürüdüm ikincide destek almadan yürüdüm tualetime çıktım kızımla ilgilendim hiç ağrı yokken ağrı kesici bile yaptılar 😀 korkulcak bişey değilmiş çocuğunu kucağına alınca herşey bitiyormuş