Gebeliğinizin sonuna gelmişsiniz muhtemelen onlar siğilse eğer doğumdan sonra tedaviye başlarlar ve evet normal doğum olmuyor sezeryan öneriliyor normal doğum esnasında bebeğe temasla bulaşıyor diye en yakın zamanda doktorunuza muayne olup gösterin en doğru yolu yine o gösterecektir